Acasa

vineri, 19 aprilie 2013

Briose cu cacao, merisoare si cocos



Reteta de baza este de la Andie's veggies, doar ca eu am folosit merisoare si miez de nuca de cocos ramas de la laptele de cocos.

Ingrediente:
2 oua
3/4 cana zahar
1/2 cana ulei
3/4 cana lapte
1 si 1/2 cana faina
1 lingurita bicarbonat
2 lingurite scortisoara
5 linguri de cacao
3 linguri de merisoare
3 linguri fulgi de cocos sau miez proaspat razuit
tava de briose pentru 12 bucati
hartiute pentru copt briose

Daca folositi merisoare uscate este bine sa le hidratati 20 de minute in apa fierbinte -eu asa am avut
Ouale se bat cu zaharul pana devin spumoase si isi dubleaza volumul. Se adauga treptat laptele si uleiul si se amesteca bine. Faina se adauga in ploaie, apoi adaugam bicarbonatul si cele 5 linguri de cacao si omogenizam bine. Urmeaza merisoarele si cocosul, iar pentru omogenizare este de preferat sa folosim o spatula sau o lingura.


Compozitia se toarna in forme si se da la cuptor la foc potrivit cam 40 de minute sau pana trece testul scobitorii (scobitoarea trebuie sa iasa curata :))
Se decoreaza dupa bunul plac si buna pricepere :))

Fetelor le-au placut briosele mele cu cacao!!! Iar Daliei frisca, mai ales :))


Ziceam de buna pricepere la decorat pentru ca briosa de jos,  pe ultimul rand din mjloc vrea sa aibe pe ea ca decor un iepuras, doar ca Dalia a zis ca e ' fotig '- adica covrig :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu