Acasa

sâmbătă, 20 aprilie 2013

Mini Pavlova cu kiwi si merisoare


Imi place foarte mult bezeaua...si...cred ca am gasit reteta perfecta, doar ca are foarte mult zahar...:))

Pentru 9 mini pavlove :P
 2 albusuri
200 g zahar pudra (fara vanilie)
un praf de amidon
unt pentru uns
100 ml frisca lichida si fructe de care doriti pentru decor

Personal recomand fructele de padure, in special capsunile...este delicioasa combinatia de bezea cu fructe de padure :)

Albusurile se bat pana se intaresc bine -bine de tot. Se adauga zaharul pudra in ploaie. Zaharul pudra trebuie cernut inainte (al meu era bulgari in punga). Se mixeaza la viteza mica pana se obtine o crema groasa.
 Tapetam tava cu hartie de copt pe care o ungem cu unt si presaram amidon.

Punem compozitia intr-o punga de plastic taiata la unul din colturi sau intr-un dispozitiv special si formam melcisori.





Dam la cuptor la foc mediu spre mic 10 minute , apoi la foc mic mic de tot 40-45 de minute. Ele se vor intari destul de repede, atentie sa nu se arda. Este bine sa fie lasate sa se receasca in cuptor, doar ca eu nu am rezistat :)))

 Se bate frisca si se decoreaza cu frisca si fructe.

Delicioaseee!!!!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu