Acasa

marți, 16 aprilie 2013

Tort cu nutella si zmeura


Va prezint un tort delicios care imbina gustul nutellei cu cel al cremei de zmeura. Yummy - yummy

Blat:
4 oua
150 g zahar
praf de sare
200 g faina
2 lingurite praf de copt
eu am avut o tava de 20 cm, dar merge mai bine in cea de 26 pentru ca blatul meu a iesit cam gros.

Ouale se bat cu zaharul si sarea aproximativ 10 minute. Se adauga faina cernuta cu praful de copt. Aluatul se pune in forma si se coace cam 40 de minute la foc potrivit. Se face testul scobitorii. Cand e gata se scoate pe un gratar la racit, apoi se taie in 3 parti.

Crema de nutella:
200 g nutella
125 g mascarpone
125 g ricotta
30 g zahar pudra

Se mixeaza bine toate ingredientele si rezulta crema :)

Crema de zmeura:
150 g zmeura (eu am avut congelata)
125 g mascarpone
125 g ricotta
100 ml frisca lichida
80-100 g zahar pudra

Zmeura se paseaza si se trece prin sita pentru a elimina semintele. Apoi se mixeaza cu mascarponele, ricotta si zaharul. Frisca se bate, apoi se amesteca cu restul compozitiei.

Cele 3 blaturi se insiropeaza. Eu le-am insiropat cu lapte caramel: 6 linguri de zahar se topesc pe foc intr-o craticioara (atentie sa nu se arda) si se sting cu 600 ml de lapte. Se lasa pe foc pana zaharul este complet topit.

Asamblare:
Insiropam primul blat, apoi turnam crema de zmeura. Eu am pastrat putina si pentru imbracarea tortului. Insiropam al doilea blat si turnam crema de nutella, apoi insiropam si ultimul blat.
Se orneaza dupa plac!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu