Acasa

sâmbătă, 6 aprilie 2013

Tort raw cu crema de banane si fructe de padure



Un tort sanatos si delicios! Crud!!! Blat cu gust de ciocolata de la pudra de roscove si crema de banane cu fructe de padure. Yummy - Yummy

Blatul:
3 linguri de hrisca hidratate minim 8 h
3 linguri de seminte de floarea soarelui hidratate minim 8 h
3 linguri de migdale hidratate minim 8 h
2-3 linguri de miere/sirop de agave dupa gust
1 lingura de pudra de roscove
1 lingura seminte de in rasnite
1/4 lingurita de praf de vanilie (gasit la DM)
1 lingura tarate psyllium
1 lingura ulei de cocos

Crema:
3 banane
30-50 g de fructe de padure - eu am avut congelate- si optional pentru decor
2-3 linguri de miere/sirop de agave dupa gust
2 linguri ulei de cocos
2 linguri tarate psyllium

tava cu diametru de 20 cm

Pentru blat pasam la blender toate ingredientele. Ca sa nu se blocheze blenderul am pasat pe rand hrisca ce mi-a absorbit aproape toata apa, semintele de flaorea soarelui scurse de apa, migdalele scurse si apoi restul ingredientelor. Daca se blocheaza benderul se mai pune putina apa in compozitie. Intr-o forma de tort cu peretii detasabili - ideal - (eu nu am avut asa ca am pus folie de plastic intr-un vas yena rotund) se adauga compozitia de blat si se preseaza cu degetele sau cu o lingura. Se da la frigider.
Pentru crema pasam bananele, fructele de padure si restul ingredientelor la blender pana se obtine o crema putin spumoasa (de la banana). Se adauga peste blat si se lasa la frigider peste noapte (de preferat) sau minim 4 ore ca sa se inatreasca.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu