Acasa

marți, 14 mai 2013

Briose cu migdale si martipan



 Aceste briose sunt delicioase. Au o textura moale, fina si sunt foarte fragede.
Reteta am gasit-o in Good Food pe luna iunie.

Ingrediente pentru 12 bucati:

3 oua
175 g faina
100 g faina de migdale (n-am avut faina de migdale, insa am rasnit migdalele)
150 g zahar
175 g unt topit
100 g iaurt
1/2 lingurita esenta de migdale
1/2 pliculet praf de copt
pentru decor: martipan - eu am avut cumparat de la dr. Oetker

tava pentru briose
hartiute pentru copt briose

Optional: un copil sau doi :P care sa ajute la decorarea brioselor :)



Faina, faina de migdale, zaharul si praful de copt se pun intr-un bol si se amesteca pana la omogenizare.
Ouale se mixeaza  cu iaurtul si estenta de migdale si se adauga peste compozitia de faina. Se adauga si untul si se amesteca bine. Atentie sa nu se faca cocoloase de faina!
Compozitia astfel rezultata se da la cuptorul preincalzit la foc potrivit pentru 20-30 de minute sau pana trece testul scobitorii.
Se lasa la racit si se decoreaza dupa plac!!! Apoi se devoreaza!!!


Avem briosele, formele si martipanul!
Am decupat o forma!
O lipim pe briosa!
Mai lipim una bine-bine!
Presam, eventual, sa stea bine!
Iata rezultatul!
 Ajutorul 1 prezinta opera!
 Ajutorul 2 mananca decoratiunile!
 Gata, le-am terminat!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu