Acasa

vineri, 10 mai 2013

Prajitura cu morcovi si ciocolata


Ingrediente:

200 g faina
100 g faina de cocos (eu am pus fulgi)
150 g zahar
150 g morcovi
100 ciocolata umpluta cu crema de cocos (eu am avut simpla)
50 ml ulei
50 ml lapte
3 oua
1 plic zahar vanilat
1/2 plic praf de copt
 zahar pudra pentru decor

Morcovii se dau pe razatoarea mica.
Se amesteca ouale cu zaharul si zaharul vanilat. Se adauga uleiul, laptele, faina/fulgii de cocos, faina si praful de copt si se amesteca bine pana la omogenizare. Se adauga morcovii si se amesteca bine cu o spatula. Compozitia se pune in forma tapetata cu hartie de copt. Ciocolata se taie cubulete si se pune peste compozitie, apasand cu o lingura, in asa fel incat sa se scufunde putin. Se coace la 180 de grade 30 de minute (asa scrie la reteta :) eu am tinut-o mai mult la foc potrivit si am facut testul scobitorii!

E buna, dar sincer, nu cine stie ce  :P, iar fetele nici nu s-au uitat la ea :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu