Acasa

luni, 13 mai 2013

Prajitura cu nuca si ciocolata


O delicioasa prajitura cu ciocolata, prea multa ciocolata pentru mine :P, dar a fost mancata repede. Si n-are nici gluten :)

Ingrediente pentru o tava rotunda cu diametrul de 20 cm:

60 g nuca
160 g ciocolata  -eu am pus amara
160 g zahar
4 oua
vanilie
zahar pudra
optional fructe pentru decor

Nuca se toaca marunt impreuna cu ciocolata si 60 g zahar. Eu am folosit tocatorul de la robot.
Albusurile se bat spuma.
Galbenusurile se mixeaza cu restul de zahar pana isi dubleaza volumul.
Peste compozitie se adauga amestecul de nuca, ciocolata si zahar si se amesteca cu o spatula/lingura pana la omogenizare.
Se adauga albusul spuma si se amesteca incet pana se incorporeaza.
Se tapeteaza tava cu hartie de copt, se toarna compozitia si se da la foc potrivit pentru 30-40 de minute. Eu am facut si testul scobitorii :P
Se pudreaza cu zahar pudra si se orneaza cu fructe proaspete!

Sa aveti pofta!!!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu