Acasa

miercuri, 26 iunie 2013

Prajitura cu visine


Pentru ca este sezonul visinelor, de ce sa nu facem o prajitura cu visine? Am cules de la tara niste visine carnoase si deliciose, de imi venea sa le mananc :P, doar ca deja ma hotarasem sa fac aceasta prajitura de cand am vazut-o pe Cakebox.ro.

Ingrediente pentru o tava de 26 cm diametru

110 g unt moale
200 g zahar
300 g faina
1 plic praf de copt (eu am pus o lingurita si nu a iesit prea pufoasa)
2 oua
170 ml lapte
esenta de vanilie
400 g visine fara samburi
2 linguri faina
1/2 lingurita ghimbir macinat
zahar pudra


Untul se mixeaza impreuna cu zaharul pana la omogenizare, apoi se adauga ouale si se mixeaza bine. Se adauga faina impreuna cu praful de copt, apoi vanilia si laptele caldut. Se mixeaza 2-3 minute.

 Intr-o tava unsa si tapetata cu hartie de copt se toarna jumatate din compozitie, apoi se presara ciresele tavalite inainte prin amestecul de faina si ghimbir, dupa care se toarna si restul compozitiei.

Se da la cuptor (preincalzit) la fac mediu 20-30 de minute pana cand prajitura trece testul scobitorii.

Se scoate din cuptor, se lasa la racit si se pudreaza cu zahar pudra.

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu