Acasa

duminică, 30 iunie 2013

Supa de rosii


Miam-miam!! ce buna a iesit!!! Matusa mea mi-a facut taitei de casa si am zis sa-i folosesc in prima supa de rosii de pe anul acesta. Sper ca si fetele sa fie incantate maine...

Ingrediente:

aproximativ 3 l apa
2 morcovi mari
1 ceapa mica
4-5 rosii
1 ardei
500 ml bulion (eu am avut de la mama, facut in casa)
sare
optional 1 lingura ulei de masline

Se pune apa la fiert. Se adauga morcovii si ceapa si se lasa sa fiarba pana se pot strapunge usor cu firculita. Se adauga rosiile si ardeiul. Se mai lasa 5 minute la fiert pana cand coaja se desprinde usor de pe rosii. Legumele se scot din apa. Ceapa se arunca. Rosiile curatate de coaja impreuna cu celelalte legume se paseaza la blender si se adauga in apa. Se adauga bulionul si se lasa sa fiarba 5-10 minute.
Se stinge focul. Se adauga sarea, uleiul de masline si taiteii. Taiteii se vor inmuia in supa fierbinte.

Pofta buna!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu