Acasa

duminică, 18 august 2013

Briose cu banane



 
 Prima postare dupa o perioada de absenta, de fapt de prezenta la job...Dalia a vrut sa facem impreuna briose, asa ca am zis sa petrecem ceva timp impreuna lucrand in echipa :).
Am gasit reteta pe Good Food si am zis sa o incerc. Se vede insa ca mi-am iesit din mana pentru ca le-am cam rumenit :p.
Ingrediente pentru 12 bucati:
-120 g unt la temperatura camerei
-150 g zahar
2 oua
250 g faina
1 lingurita bicarbonat de sodiu
1/2 lingurita sare
70-100 g nuci maruntite- eu n-am avut
3 banane
Optional ciocolata, felii banana sau musli pentru mini decor
Tava de briose si hartiute speciale sau unt pentru uns tava
Zaharul si untul se mixeaza bine pana cand rezulta o crema. Se adauga ouale treptat.
Faina se amesteca ca sarea si bicarbonatul si se adauga peste crema de unt.
Bananele se paseaza , se adauga in compozitie ompreuna cu nuca maruntita.
Se dau la cuptorul preincalzit la 190 grade 20-30 de minute.
Sunt curioasa ce zice Dalia cand se trezeste ♥
Enjoy!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu