Acasa

vineri, 15 martie 2013

Jeleu de morcov si sfecla rosie


Ce ne-am mai distrat noi aseara! Am zis sa ii arat Daliei cum arata un jeleu, ma rog, gelatina. Si dupa ce am stors cativa morcovi si le-am baut sucul, ne-am apucat de treaba, asta ca sa iasa colorat ;)

1 morcov
1/2 sfecla rosie
1plic de Tort Gele
Apa
2 linguri de zahar

Se face suc din morcov si sfecla si se completeaza cu apa pana la 250 ml de lichid. Se pune pe foc impreuna cu zaharul si pliculetul de Tort Gele si seamesteca cu telul pana da in clocot. Se lasa la racit, dar nu foarte mult timp ca incepe sa se intareasca, apoi se pune in forma si forma in frigider cam 15 minute.

Reactia Daliei dupa ce a gustat: 'Nu-mi place ca e alunecos!!!':)))) bine ca nu l-a manacat ca la ce ingrediente sunt in Tort Gele-ul ala....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu