Acasa

vineri, 10 mai 2013

Maioneza

No picture available :P

Ingrediente:

2 galbenusuri crude
1 lingurita plina cu mustar dulce
250 ml ulei
2 linguri zeama de lamaie
sare

Atentie! Toate ingredientele trebuie sa fie la temperatura camerei.

Galbenusurile se pun intr-un castron perfect curat si uscat - eu folosesc vasul de la blender - impreuna cu mustarul si sarea.
Se adauga uleiul picatura cu picatura. Maioneza se poate taia, daca se adauga prea mult ulei de la inceput. Eu folosesc pentru mixare blenderul cu tel. Am mai folosit si mixerul pe functita P.
Cand maioneza incepe sa se ingroase, se toarna uleiul in cantitati mai mari si se amesteca bine de tot dupa fiecare transa. La final se adauga zeama de lamaie si se amesteca bine.
Am facut maioneza doar de cateva ori si nu mi s-a taiat niciodata :)).
N-am testat, nu stiu daca e adevarata povestea, dar eu am amestecat mereu in acelasi sens :)) ca sa nu am vreo surpriza neplacuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu