Acasa

vineri, 5 iulie 2013

Briose Dalia (cu nuca, ciocolata si banana)



Aceste briose le-am facut la cererea expresa a Daliei ca vrea briosee. Si a si mancat una!! Pai doar sunt cu ingredientele ei preferate: ciocolata, nuci si banane. M-am inspirat din reteta tortului cu cirese si au iesit niste briose delicioase! Si nu mai zic ca nu am avut hartiute speciale, dar daca domnisoara a insistat...In final, ne-am descurcat!!!

Ingrediente pentru 12 briose:

100 g ciocolata cu lapte
100 g nuca
175 g faina
10 g praf de copt
140 g zahar
5 linguri ulei
3 oua
5 linguri lapte
o banana

Se paseaza banana. Ciocolata se taie bucatele mici cu un cutit. Nuca se marunteste cu degetele.
Faina, praful de copt, zaharul se amesteca bine.
Uleiul, ouale, laptele se omogenizeaza. Compozitia  se toarna peste amesctecul de faina si se mixeaza 2-3 minute.
Se adauga jumatate din cantitatea de nuca si toata ciocolata. Se amesteca cu o spatula.
In forma de briose se pun hartiutele speciale. Daca nu aveti hartiute , iata cum am procedat eu: am uns cu unt formele si am decupat patratele din hartie de copt pe care le-am pus in forme. A fost bine!
Se toarna compozitia in forme. Deasupra se prasara restul de nuca.
Se dau la cuptor la foc mediu 15-20 de minute sau pana trec testul scobitorii.

Pofta buna!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu