Acasa

vineri, 19 aprilie 2013

Tarta cu spanac si leurda


Tarta aceasta cu spanac si leurda este o bunatate. Am mai zis eu ca nu imi place manacrea de spanac, insa spanacul crud si in combinatii gen aceasta tarta este noua mea iubire!!!

Ingrediente:

200 g spanac crud (congelat)
1/2 legatura leurda
2 oua
150 g ricotta sau alta branza de vaci
80 g telemea de vaca
50 g cascaval
1 cana malai
condimente
tava de tarta (eu am folosit o tava de tort de 26 cm)

Se face o mamaliga din o cana de malai si doua de apa,  mai tare, in care se adauga sare, piper si ierburi de provence - ideal, eu am avut condimente grecesti pentru salata.
Se intinde in tava de tarta si se da la cuptor la foc mediu maxim 15 minute pana se usuca putin.

 In acest timp oparim spanacul
2-3 minute in apa clocotita, dupa care il lasam la racit si il tocam. Tocam frunzele de leurda. Amestecam ouale cu ricotta si telemeaua, apoi adaugam spanacul si leurda si amestecam in continuare. Turnam compozitia in tava si radem cascaval pe deasupra.






 Dam la cuptor la foc potrivit 20-30 de minute.


Pofta buna!!!



2 comentarii:

  1. Nu m-am gandit niciodată sa fac crusta de tarta din mămăligă :). Mi se pare super ingenios ai chiar o sa fac si eu. E o foarte bună varianta fara gluten.

    RăspundețiȘtergere
  2. da, da, fara gluten si foarte gustoasa. de pe bebster.ro m-am inspirat, unde mai sunt si alte retete fara gluten :)

    RăspundețiȘtergere